"Thuis zelf alcohol destilleren is in bijna ieder land bij de wet verboden omdat de staat dan accijns misloopt. In Nederland is het in bezit hebben van een destilleerketel met een inhoud van meer dan 1 liter verboden. Wel is toegestaan om met een kleine destillatie-opstelling alcohol te scheiden van een gekochte fles sterkedrank. Hiermee kan dan b.v. likeur gemaakt worden".

Verder verwijs ik graag naar het vorige antwoord en de bijgevoegde link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Nederland is het distilleren van alcohol verboden tenzij je een vergunning hebt!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.levenvanhetland.nl/destilleren.htm